Velkommen som abonnent hos Skolelyd
Her har vi utarbeidet en enkel og praktisk oversikt over hvordan abonnementet fungerer. Det er viktig at du leser denne siden slik at du får oversikt på hvordan abonnementet fungerer.
Hvis du har spørsmål, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss via e-post, telefon eller chat.

Ubegrenset erstatninger
Vi erstatter alle ødelagte hodetelefoner, uansett årsak.
Du betaler kun for frakten. Erstatninger tilbys ubegrenset så lenge du er abonnent.
Automatisk fornyelse
Avtalen blir automatisk fornyet for 2 nye år, med mindre den sies opp innen 30 dager før fornyelse.
Etter minimum 2 år blir hodetelefonene deres.
Backup-headset
For å sikre deg umiddelbar erstatning av ødelagte hodetelefoner tilbyr vi backup-headset.
Du har fått 10% backup-headset med din forsendelse. Bruk disse før du ber om erstatning for å spare penger på frakt og miljøet.
Kontaktperson
Hold oss oppdatert på kontaktpersonen for abonnementet ditt.
Vi bruker bestillers e-post som kontaktperson for oppfølging og eventuelle endringer.
Erstatning
Erstatninger for TH-193 og BT-Hybrid
Hvis du har kjøpt TH-193 eller BT-Hybrid etter 01.01.2022, fyll inn skjemaet i lenken under med serienummeret på de ødelagte hodetelefonene.
Nye hodetelefoner vil bli sendt ut innen 1-2 virkedager.
Erstatning
Erstatninger for tidligere versjoner
Hvis du har kjøpt TH-193 før 01.01.2022, kan du nå sende inn bilde av de ødelagte hodetelefonene i stedet for å returnere dem. Trykk på knappen under for å gå til skjema.
Vi sender ut nye raskt!
Retur
Erstatninger for Jlab produkter
For erstatninger av Jbuddies kablet grå/blå-modeller, trykk på knappen under for å fylle ut skjema og motta fraktseddel for retur av ødelagt produkt.
Nye hodetelefoner blir sendt ut etter vi har mottatt og telt over de ødelagte.