Velkommen som abonnent hos Skolelyd
Her har vi laget en kort og enkel oversikt som viser hvordan abonnementet fungerer.
Har du noen spørsmål er du velkommen til å kontakte oss på mail, telefon eller chat.
All informasjon du trenger finner du her på denne siden
Ubegrenset erstatninger
Vi erstatter alle hodetelefoner som blir ødelagt, uansett årsak, du betaler kun frakt.
Du får erstatninger ubegrenset så lenge du er abonnent, og etter minimum 2 år er hodetelefonene deres eie.
Avtalen blir automatisk fornyet for 2 nye år dersom avtalen ikke blir sagt opp 30 dager før fornyelse.
Backup-headset er en tjeneste vil tilbyr for å sikre deg som abonnent umiddelbar erstatning av ødelagte hodetelefoner. Du har nå fått 10% backup-headset med din forsendelse. EKS: har du bestilt 200 headset har du altså fått 20 stykk ekstra hodetelefoner uten kostnad. Vi anbefaler at du (for å spare penger på frakt og spare miljøet) forsøker å erstatte ødelagte hodetelefoner med backup helt til dere kun har igjen 1-2 stykker og deretter sender inn skjema for å få nye av oss.
Erstatninger for TH-193 og BT-Hybrid
For deg som har kjøpt TH-193 og BT-Hybrid etter 01.01.2022
- Gå inn på lenken: skolelyd.no/erstatninger og fyll inn skjemaet med serienummer på de ødelagte hodetelefonene.
- Serienummer finner du på hodebøylen (3-5 siffer). Tidligere versjoner av TH-193 har serienummer inne i selve øreklokken. Du må da åpne øreklokken på den siden som ikke har ledning, ta av øreputen og dekselet bak. Serienummer er 3-5 siffer.
- Tips: Bruk opp så mye av backup-hodetelefonene som mulig før dere ber om erstatninger så sparer vi både miljøet og penger.
- Vi pakker og sender deres splitter nye hodetelefoner i løpet av 1 virkedag. Pakken sendes direkte til skolen (299,- per forsendelse)
Har du også kjøpt TH-193 før 01.01.2022?
Har du abonnement fra før og uten serienummer?
Gjelder TH-193 kjøpt før 01.01.2022
- Nå kan du sende inn bilde av de ødelagte hodetelefonene i stedet for å sende dem i retur.
- Gå inn på lenken: www.skolelyd.no/bilde og følg instruksene for å enkelt få nye hodetelefoner.
- Tips: Ta bilde med telefonen/nettbrettet og deretter åpne denne lenken på telefonen/nettbrettet. Da kan du enkelt laste opp bildet/bildene av de ødelagte hodetelefonene.
- Vi pakker og sender deres splitter nye hodetelefoner i løpet av 1 virkedag etter vi har mottatt skjemaet. Pakken sendes direkte til skolen (299,- per forsendelse)
Slik får du erstatninger for Jlab produkter
For å få erstatninger for modellene Jbuddies kablet grå/blå må du sende dem i retur til oss.
- Gå inn på lenken: skolelyd.no/retur og fyll inn skjemaet for å få tilsendt fraktseddel.
- Pakk de ødelagte hodetelefonene i en boks og klistre på fraktseddelen du har mottatt på mail. Lever pakken til nærmeste postkontor.
- Tips: Bruk opp så mye av backup-hodetelefonene som mulig før dere ber om erstatninger så sparer vi både miljøet og penger.
- Vi pakker og sender deres splitter nye hodetelefoner i løpet av 1 virkedag etter vi har mottatt de ødelagte hodetelefonene. De nye hodetelefonene sendes direkte til skolen (299,- per forsendelse).
Viktig om kontaktperson
Hold oss oppdatert på hvem som er kontaktperson når det gjelder abonnementet, vi fører opp bestillers e-post som kontaktperson.
Dette er fordelaktig i forbindelse med oppfølging, fornyelser av avtaler og eventuell endring i pris osv.
Kontaktinformasjon Skolelyd
E-post: support@skolelyd.no
Telefon: +47 23654377
Live chat: Nederst i høyre hjørne
Adresse: Skolelyd AS, Jevnakervegen 3, 2870 Dokka