Velkommen som abonnent hos Skolelyd

Her har vi laget en kort og enkel oversikt som viser hvordan abonnementet fungerer.

Har du noen spørsmål er du velkommen til å kontakte oss på mail, telefon eller chat.

All informasjon du trenger finner du her på denne siden

Ubegrenset erstatninger

Vi erstatter alle hodetelefoner som blir ødelagt, uansett årsak, du betaler kun frakt.

Du får erstatninger ubegrenset så lenge du er abonnent, og etter minimum 2 år er hodetelefonene deres eie.

Avtalen blir automatisk fornyet for 2 nye år dersom avtalen ikke blir sagt opp 30 dager før fornyelse.

Backup-headset er en tjeneste vil tilbyr for å sikre deg som abonnent umiddelbar erstatning av ødelagte hodetelefoner. Du har nå fått 10% backup-headset med din forsendelse. EKS: har du bestilt 200 headset har du altså fått 20 stykk ekstra hodetelefoner uten kostnad. Vi anbefaler at du (for å spare penger på frakt og spare miljøet) forsøker å erstatte ødelagte hodetelefoner med backup helt til dere kun har igjen 1-2 stykker og deretter sender inn skjema for å få nye av oss. 

Erstatninger for TH-193 og BT-Hybrid

For deg som har kjøpt TH-193 og BT-Hybrid etter 01.01.2022

  • Gå inn på lenken: skolelyd.no/erstatninger og fyll inn skjemaet med serienummer på de ødelagte hodetelefonene. Serienummer finner du ved å løsne øreputen på siden uten ledning.
  • Du kan bestemme selv om du ønsker å motta de nye hodetelefonene direkte til skolen (299,-) eller til nærmeste postkontor (149).
  • Tips: Bruk opp så mye av backup-hodetelefonene som mulig før dere ber om erstatninger.
  • Vi pakker og sender deres splitter nye hodetelefoner i løpet av 1 virkedag.

Slik får du erstatninger for Jlab produkter

For å få erstatninger for modellene Jbuddies kablet grå/blå må du sende dem i retur til oss.

  • Gå inn på lenken: skolelyd.no/retur og fyll inn skjemaet for å få tilsendt fraktseddel.
  • Pakk de ødelagte hodetelefonene i en boks og klistre på fraktseddelen du har mottatt på mail. Lever pakken til nærmeste postkontor.
  • Du kan bestemme selv om du ønsker å motta de nye hodetelefonene direkte til skolen (299,-) eller til nærmeste postkontor (149).
  • Tips: Bruk opp så mye av backup-hodetelefonene som mulig før dere ber om erstatninger.,
  • Vi pakker og sender deres splitter nye hodetelefoner i løpet av 1 virkedag etter vi har mottatt de ødelagte hodetelefonene.

Viktig om kontaktperson

Hold oss oppdatert på hvem som er kontaktperson når det gjelder abonnementet, vi fører opp bestillers e-post som kontaktperson.

Dette er fordelaktig i forbindelse med oppfølging, fornyelser av avtaler og eventuell endring i pris osv.

Kontaktinformasjon Skolelyd

E-post: support@skolelyd.no

Telefon: +47 23654377

Live chat: Nederst i høyre hjørne

Adresse: Skolelyd AS, Jevnakervegen 3, 2870 Dokka



	

Book et kort møte med Inga eller André for en gjennomgang av deres nye abonnement hos Skolelyd her. Det er helt gratis!