Slik fungerer abonnement fra Skolelyd

1. Velg hodetelefon

Velg mellom mange forskjellige hodetelefoner spesielt tilpasset skolebruk.

Se utvalg her

2. Send inn din bestilling

Send inn din bestilling med antallet hodetelefoner dere trenger så sender vi ut en avtale til signering. 

Din opplevelse med vår kundeservice er vår høyeste prioritet, og du kan derfor regne med at vi svarer deg innen kort tid. Her vil vi passe på at all nødvendig informasjon kommer med, og du vil bli veiledet gjennom prosessen av en medarbeider som ønsker å skape gode samarbeid for fremtiden.

3. Signer og få hodetelefonene

Etter vi har mottatt signert avtale vil vi pakke og sende deres nye hodetelefoner så raskt som mulig. Normal levering 1-3 virkedager. Vi legger alltid med 10% ekstra hodetelefoner slik at dere har backup tilgjengelig med en gang og kan enkelt begynne å erstatte ødelagte headset. Avtalen varer i 2 år av gangen. 

4. Ødelagte headset? vi erstatter dem - uansett grunn.

Når du er klar for å få erstattet hodetelefoner gjør du som følger:

  1. Gå til www.skolelyd.no/retur og send inn skjemaet med antall hodetelefoner som er ødelagt. Vi vil da besvare henvendelsen samme dag og legger med en fraktetikett, slik at du enkelt kan levere inn de ødelagte hodetelefonene for retur hos posten. 

Vi anbefaler at dere samler opp og sender oss retur først når alle backup hodetelefonene er brukt opp. På den måten sparer dere både penger og miljøet. 

Samme dag som vi mottar de ødelagte hodetelefonene sender vi nye i retur. Vi kan også justere antallet backup hodetelefoner etter deres ønsker og behov underveis i abonnementet.

2.  Har du mottatt modellen TH-193 eller BT-Hybrid etter 01.01.2022 kan du til www.skolelyd.no/erstatninger og fylle ut skjemaet med serienummer som finnes på denne modellen. Serienummeret finner du ved å enkelt fjerne øreputen på den siden som ikke har aux-kabel. Så fort vi har mottatt skjemaet deres vil vi pakke og sende dere nye hodetelefoner.

5. Hodetelefonene er deres eie

Så enkelt er det! Slik får du full kontroll over budsjettet og slipper å tenke på ødelagte hodetelefoner. 

Hodetelefonene er deres eie etter avsluttet abonnement.

I en hverdag fylt med viktige arbeidsoppgaver ønsker vi å gjøre situasjonen med ødelagte hodetelefoner lett og smidig. Med ubegrenset antall erstatninger for våre abonnenter. 

Spørsmål?

Kontakt oss 

Telefon: +47 23654377

mail: support@skolelyd.no 

Eller du kan chatte med oss live her på nettsiden.